Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P0235 при 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    То на това какво му се регулира,за стоп машинката знам че се прибира до край докато щтракне,но на тази какво има за реглаж си нямам и идея.

    Comment


    • #17
      Имам смътни спомени за огъване на някаква ламарина на която е монтиран.

      Нямаш ли MES ? Там в менюто параметри гледай статуса на clutch pedal, дали се променя коректно, когато натискаш педала.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Не съм се сетил да гледам в данните на MES за това.

        Comment


        • #19
          Адаш, разгада ли мистерията?
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #20
            Утре или в неделя ще сменя машинката и с МЕС ще видя какво става,даже както ме посъветва Любо ще видя на момента какво показва когато натискам педала.Интересно е че тази седмица съм и навъртял близо 1000км. и няма и помен от проблема и забиването,което ме навежда на мисълта че тези коли наистина имат души(или вадят души).
            Ще пиша на всяка цена за развитието на казуса.

            Comment


            • #21
              Мен ме съмнява да е от това, ама да видим. Нали имаш две. Размени им машинките да видиш дали ще се появи грешката на другата
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #22
                И мен ме съмнява,ама друго на ФЕС не излиза,машинката съм я взел вече и ще видим.
                П.С никога не съм чистил дросела,но дали има вариант да е там проблема?

                Comment


                • #23
                  Днес я закачих на МЕС и се оказа че педала на съединителя е все натиснтат(интересно как работи темпомата) според програмата,смених машинката и сега няма грешка и дава коретно кога е натиснат и кога е свободен педала на съединителя.Дали има връзка с това че тези дни на няколко пъти колата изгасна,после пали и няма проблем.При този мотор оборотите на празен ход от дросела ли се регулират,никога не съм го чистил и се чудя дали не е от него,да взема да го сваля и изчистя и да му направя една адаптация освен?

                  Comment


                  • #24
                    Колега, понеже виждам от подписа ти, че имаш две 166-ци, коя върви повече - дизеляка или големият бензинов мотор? И коя ти е до момента по-безпроблемна?

                    Comment


                    • #25
                      И двете вървят и то доволно,но 3.0 V6 върви повече и разгръщането на мощноста е по равномерно,докато при дизела се стоварва свирепо и към 4000 оборота филма свършва.Коя е по безпроблемна ли,ами и двете не са ме разочаровали досега,а аз не е като да не ги карам.

                      Comment


                      • #26
                        От цялата гама на 166-цата ме впечатлява единствено 3.0 двигателят. Доказан бензинов звяр. И ако си купувам такъв тип кола, ще е заради този двигател. 2.0 турбото също ще е резачка, но вече съм карал подобен и ми се ще нещо по-различно.

                        Comment

                        Working...
                        X